پرونده ویژه شماره ۶
تولید محتوا

با هوش مصنوعی چه کنیم! تولید محتوا

" ما به دنبال بررسی تغییرات بنیادی‌ای هستیم که هوش مصنوعی در زمینه تولید محتوا ایجاد کرده است. با رشد سریع تکنولوژی، هوش مصنوعی نه تنها فرایندهای تولید محتوا را سریع‌تر و کارآمدتر کرده، بلکه افق‌های جدیدی برای خلاقیت باز کرده است. ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی امروزه توانایی دارند تا محتوایی با کیفیت بالا و در مقیاس وسیع تولید کنند، اما همچنان چالش‌هایی در حفظ اصالت و جذابیت انسانی وجود دارد. هدف این پرونده، ارائه راهکارها و ابزارهایی است که به ما کمک می‌کنند تا از این تکنولوژی به بهترین نحو استفاده کنیم و محتوایی خلق کنیم که هم مخاطب‌پسند و هم از نظر کیفی بالا باشد. این بررسی شامل تحلیل ابزارها، فرصت‌ها و حتی خطرات استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا است، تا به شما کمک کند در این دنیای جدید و پیچیده بهتر عمل کنید".
cta-gif-album-m
cta-gif-album

چرا به این موضوع پرداختیم؟

از روزی که ChatGPT اومد خیلیا متوجه این نبودن چه کارایی میشه باهاش کرد وقتی یه عده با اومدنش از کار بیکار شدن دقیقا نمی‌شد گفت چه کاری باید انجام داد! پس به این موضوع رسیدیم که با هوش مصنوعی چه کاری می‌شه کرد؟ از ابزارهای نوین گرفته تا روش‌های خلاقانه‌ای که دیگه مثل قبل نیست. هدف ما اینه که بفهمیم چطور می‌تونیم با استفاده از این تکنولوژی، محتوایی خلق کنیم که هم حرفه‌ای باشه و هم مخاطب رو درگیر کنه. ما دنبال اینیم که بدونیم با هوش مصنوعی چه کارهای خفنی می‌تونیم بکنیم که تا حالا بهش فکر نکردیم. به پرونده ویژه شماره ۶ مجله زیگپ خوش اومدین!

همکاران و مهمانان این پرونده

اندرو برگس
اندرو برگس
مشاور مدیریت
نیکان نظری
نیکان نظری
کارشناس ارشد محتوا
مهران باقی
مهران باقی
کارشناس محتوا
نوید رضایی
نوید رضایی
کارشناس محتوا

سرفصل و مقالات موجود در ویژه‌نامه

پرونده بعدی...