ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا در سال ۲۰۲۴

فهرست مطالب

صحبت‌های زیادی در مورد افزایش استفاده از هوش مصنوعی در چند سال گذشته وجود داشته است. یکی از زمینه‌هایی که هوش مصنوعی در آن جای خودش را پیدا کرده، حوزه تولید محتوا است.

برای بازاریابان دیجیتال و سازندگان محتوا که به دنبال کار هوشمندانه هستند، هوش مصنوعی ابزار مفیدی برای ساده کردن گردش کار و تولید ایده است. کسب و کارها هم می‌توانند با ارائه راه‌حل‌های محتوای مقیاس پذیر برای بازاریابی، بسیار مقرون به صرفه باشند.

بیش از ۷۵ درصد از بازاریابان اعتراف می‌کنند که تا حدی از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. علاوه بر این، حدود ۱۹٪ از مشاغل از ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کنند. حتی اگر هنوز در مورد اثربخشی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی متقاعد نشده‌اید، باید به طور جدی در مورد استفاده از آنها فکر کنید.

برای استفاده از مزایای کامل هوش مصنوعی، باید از ابزارهای مناسب استفاده کنید. در ادامه مزایای این فناوری هیجان انگیز و نحوه استفاده موثر از آن را بررسی خواهیم کرد.

مزایای ابزارهای تولید محتوای هوش مصنوعی

مزایای ابزارهای تولید محتوای هوش مصنوعی

آیا شما جزو افراد شکاک به هوش مصنوعی هستید؟ اما دلایلی وجود دارد که به شما می‌گوید چرا باید ابزارهای هوش مصنوعی را جزء اصلی برنامه‌ریزی و ایجاد محتوای خود قرار دهید.

صرفه جویی در زمان

به دنبال دریافت سریع‌تر محتوا به صورت آنلاین هستید؟ طبق یک نظرسنجی، یک پست وبلاگ معمولی ۵۰۰ کلمه‌ای حدود ۴ ساعت طول می‌کشد تا تکمیل شود. که حتی جلسه توجیهی، تصحیح پیش‌نویس اول و انتظار برای تکمیل درخواست‌های تجدیدنظر را هم در نظر نمی‌گیرد. با یک ابزار تولید محتوا، می‌توانید روند را به طور قابل توجهی ساده کنید.

افزایش بهره‌وری

چه وظایف نوشتن را برون سپاری کنید یا تولید محتوا را در داخل مجموعه خود انجام دهید، یک تولید کننده محتوای هوش مصنوعی می‌تواند بهره‌وری را افزایش دهد. این ابزارهای قدرتمند ایده پردازی وبلاگ را سریع انجام می‌دهند، در حالی که پست‌های رسانه‌های اجتماعی و CTA‌های قانع کننده را می‌توان در چند ثانیه تولید کرد.

صرفه‌جویی در هزینه

به دنبال کاهش هزینه‌ها هستید؟ برون سپاری محتوا به فریلنسرها نسبتاً ارزان است. با این حال، می‌توانید از ابزارهای تولید محتوا هوش مصنوعی برای کنترل خروجی‌های خود استفاده کنید. این ابزارها می‌توانند به اصلاح فرآیند ایده پردازی کمک کنند. از طرف دیگر، می‌توانید از پتانسیل هوش مصنوعی برای ایجاد محتوا برای کاهش فشار بر تیم‌های داخلی استفاده کنید.

مقیاس پذیری

اگر می‌خواهید محتوا را در مقیاس مناسب تولید کنید، باید مقدار قابل توجهی از زمان و پول را سرمایه‌گذاری کنید. از ابزارهای هوش مصنوعی برای خودکارسازی فرآیندها برای رویکردی کارآمدتر برای ایجاد محتوا استفاده کنید.

بهبود عملکرد سئو

روزهایی که مجبور بودید برای خدمات سئو به پشتیبانی خارجی تکیه کنید، گذشته است. با ابزارهای هوش مصنوعی مناسبی که در اختیار دارید، می‌توانید تحقیقات جامع کلمات کلیدی را انجام دهید و در چند ثانیه به بینش‌های بهینه‌سازی دسترسی پیدا کنید. به دنبال روندهای کلمات کلیدی باشید، ایده‌های محتوایی تازه و رقابتی ایجاد کنید، و با عناصر موجود در صفحه بازی کنید تا محتوای شما تا آنجا که می‌تواند بهینه شده است.

بهترین ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی

ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی

به دنبال استفاده از قدرت محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی برای خود هستید؟ ما برای شما بهترین ابزارهای هوش مصنوعی را معرفی می‌کنیم.

Jasper.ai : بهترین برای نوشتن پست بلاگ

اگر به دنبال ایجاد سریع پست‌های وبلاگ هستید، Jasper AI ارزش بررسی را دارد. این ابزار نوشتن محتوای هوش مصنوعی که برای کاربران شخصی و مشاغل به طور یکسان طراحی شده، دارای 50 قالب برای انتخاب است. می‌توانید از آن برای ایجاد توضیحات محصول برای پلتفرم‌های تجارت الکترونیک یا ایجاد پست‌های عالی برای کانال‌های شبکه‌های اجتماعی خود استفاده کنید. می‌توانید با چیزهایی مانند لحن بازی کنید تا محتوا مطابق با نام تجاری شما باشد.

برای تولیدکنندگان محتوا، قیمت از 39 دلار در ماه شروع می‌شود. تیم‌های بازاریابی می‌توانند با ثبت نام در یک بسته پیشرفته، با قیمت‌گذاری 39 دلار در ماه، ویژگی‌های اضافی را هم داشته باشند.

مزایا :

  • طیف گسترده‌ای از قالب‌های محتوا
  • ادغام با ابزارهای شخص ثالث مانند Grammarly
  • ایده‌آل برای ایده پردازی محتوا

معایب

  • قیمت آن می‌تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد
  • اگر به دنبال مقیاس‌پذیری هستید بهترین راه حل نیست
  • ادغام‌های شخص ثالث برای شما هزینه خواهد داشت

Copy.ai: بهترین برای کپی‌‌رایتینگ در شبکه‌های اجتماعی

اگر شما یک بازاریاب محتوا هستید که به دنبال ابزاری موثر برای تولید محتوا با هوش مصنوعی است، Copy.ai ارزش بررسی دارد. در حالی که این ابزار می‌تواند انواع متن را ایجاد کند، بهترین استفاده از آن برای تولید محتوای رسانه‌های اجتماعی جذاب است.

هر کسی می‌تواند از این ابزار هوش مصنوعی به صورت رایگان استفاده کند، اگرچه طرح رایگان به 10 اعتبار در ماه محدود شده است. ارتقاء به یک حساب کسب و کار کوچک 49 دلار در ماه هزینه دارد، در حالی که قیمت‌گذاری سفارشی برای تیم‌های بزرگتر هم در دسترس است.

مزایا :

  • داشبورد کاربر پسند
  • ابزار تولید محتوای ساده
  • انتخاب خوبی برای کسانی که به دنبال ابزار رایگان هوش مصنوعی هستند

معایب

  • اگر به دنبال تولید محتوای طولانی هستید، بهترین انتخاب نیست
  • برای باز کردن اعتبارات نامحدود، باید به یک حساب سفارشی ایجاد کنید

Surfer SEO: بهترین برای سئو

اگر به دنبال ابزاری برای بهینه‌سازی محتوا و بهبود عملکرد جستجو هستید، Surfer SEO انتخاب واضحی است. این ابزار هوش مصنوعی دارای ویژگی‌های مفیدی، از جمله ابزار تحلیل کلمه کلیدی و ویرایشگر محتوای کاربر پسند. پیشنهاداتی برای هدرها، تفکیک جامع کلمات کلیدی رقابتی، به‌علاوه آغازگرهایی در مورد نحوه دقیق‌تر کردن محتوای خود به گونه‌ای که از رقبای اصلی سئو شما بهتر باشد، است.

Surfer SEO در مورد قیمت‌گذاری بسیار رقابتی است. هزینه یک حساب پایه 19 دلار در ماه است، در حالی که پیشرفته‌ترین نسخه آن 249 دلار در ماه برای شما هزینه دارد.

مزایا :

  • رابط ویرایش محتوا عالی
  • گزینه‌های سفارشی‌سازی انعطاف‌پذیر
  • ادغام شخص ثالث با Google Docs، WordPress و …

معایب

  • پیشنهادات کلمات کلیدی همیشه قابل اعتماد نیستند
  • ابزار SERP Analyzer ساده‌ترین ابزار برای استفاده نیست

Canva: بهترین برای تولید تصویر

با Canva، برای ایجاد تصویر با کیفیت بالا نیازی به دانش کدنویسی پیشرفته ندارید. علاوه بر این، قابلیت‌های قدرتمند تولید تصویر به این معنی است که تنها با چند دستور اولیه، تصاویری با کیفیت تولید می‌کنید. شما می‌توانید با نسبت ابعاد بازی کنید و همچنین افکت‌های بعدی را اعمال کنید تا تصاویر تولید شده شما، برای مقصد آماده شوند.

می‌توانید به صورت رایگان از Canva استفاده کنید، اگرچه عملکرد محدود است. Canva Pro با قیمت 12.99 دلار در ماه در دسترس است، در حالی که می‌توان از دسترسی تیمی با 14.99 دلار در ماه هم بهره برد.

مزایا :

  • قیمت بسیار مناسب
  • برای هر درخواست چندین تصویر ارائه می‌شود
  • می‌توانید تنظیماتی را برای تصاویر تولید شده انجام دهید

معایب

  • ارتباط و کیفیت تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی متفاوت است
  • ادعاهای حق کپی‌رایت بسته به کشوری که در آن مستقر هستید متفاوت است

InVideo: بهترین برای ایجاد محتوای ویدیویی

InVideo یک ابزار ویرایش ویدیو قدرتمند است که می‌تواند توسط همه افراد از یوتوبرها گرفته تا برندهایی که به دنبال ایجاد محتوا برای کانال‌های آنلاین هستند، استفاده کند. اگرچه بسیاری از ابزارها بسیار پیشرفته هستند، دستیابی به InVideo ساده است. شما حتی برای شروع به محتوا نیاز زیادی ندارید. بیش از هزار قالب آماده برای انتخاب وجود دارد، و همچنین به کتابخانه‌های آنلاین مانند Shutterstock و Storyblock دسترسی خواهید داشت.

شما می‌توانید از InVideo به صورت رایگان استفاده کنید، اما هر محتوای تولید شده با یک واترمارک همراه خواهد بود. برای دسترسی کامل، باید به یک برنامه پولی با هزینه 30 دلار در ماه ارتقا دهید. با این حال، می‌توانید با پرداخت هزینه اشتراک سالانه، 50٪ تخفیف یگیرید.

مزایا :

  • دسترسی به یک کتابخانه عظیم تصویر و ویدئو
  • رابط کاربر پسند
  • قالب‌های آماده، تولید ویدیوی هوش مصنوعی را سریع انجام می‌دهند

معایب

  • پروژه‌ها در قالبی که انتخاب می‌کنید قفل می‌شوند
  • برای اتصالات با پهنای باند کم انتخاب خوبی نیست
  • رندر و صادر کردن ویدیوها کمی طول می‌کشد

Murf: بهترین برای تولید متن به صدا

برای ایجاد صداهای انسانی برای محتوای ویدیویی خود به کمک نیاز دارید؟ مورف ابزار قدرتمندی است که باید در نظر گرفت. به سادگی یک اسکریپت را وارد کنید، صدای خود را انتخاب کنید، و شما آماده هستید. حتی می‌توانید با تأکید بر کلمات خاص و اضافه کردن مکث برای جلوه‌های دراماتیک، جلوتر بروید. فیلم‌ها، تصاویر و آهنگ‌های موسیقی نیز می‌توانند معرفی شوند.

Murf برای استفاده افراد و کاربران تیمی رایگان است. شما می‌توانید با پرداخت 19 دلار در ماه به نسخه پایه ابزار دسترسی داشته باشید، در حالی که یک حساب حرفه‌ای 26 دلار در ماه هزینه دارد. برای دسترسی سازمانی به همه ویژگی‌ها، باید 59 دلار در ماه بپردازید.

مزایا :

  • تعداد زیادی صدا برای انتخاب
  • به کاربران اجازه می‌دهد لحن، زیر و بم و سرعت صحبت را تنظیم کنند
  • وجود بسیاری از فیلترها و افترافکت‌ها برای ویرایش‌های پیشرفته

معایب

  • فیلترهای صوتی بهترین نیستند
  • پتانسیل سفارشی‌سازی بسیار کم
  • یک ابزار هوش مصنوعی نسبتا گران قیمت

Descript: بهترین برای ویرایش صوتی و تصویری

اگر ویرایش صوتی و تصویری را یک چالش می‌دانید، ابزارهای هوش مصنوعی Descript ارزش بررسی دارند. این ابزار برای پادکست‌ها یا هر کسی که برای کانال‌های رسانه‌های اجتماعی محتوا تولید می‌کند، ایده‌آل است، این ابزار به شما امکان می‌دهد ویرایش‌های رایج را در فایل‌های ویدیویی و صوتی خود به راحتی ادغام کنید. می‌توانید سکوت را حذف کنید، کراس‌فیدها را اضافه کنید، پروفایل‌های صوتی دیجیتالی ایجاد کنید و خیلی چیزهای دیگر.

می‌توانید به صورت رایگان از Descript استفاده کنید. برنامه‌های پولی از 12 دلار در ماه شروع می‌شود. هرچه تعداد کاربران بیشتری را به یک حساب اضافه کنید و ساعات بیشتری را استفاده کنید، هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد.

مزایا :

  • ابزار دستی overdubbing شما را از دردسر ضبط مجدد نجات می‌دهد
  • ویژگی رونویسی پیشرفته یک نقطه قوت واقعی است
  • مناسب برای افراد مبتدی

معایب

  • ویژگی جدول زمانی بسیار محدود است
  • قدرت پردازش محدود

HubSpot: بهترین برای استراتژی محتوا

HubSpot انبوهی از ابزارهای ایجاد محتوای هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد. می‌توانید از آن برای ایجاد ایمیل‌های بازاریابی موثر، تولید محتوا برای کانال‌های رسانه‌های اجتماعی یا ایجاد CTA استفاده کنید. همچنین یک انتخاب عملی برای ایده پردازی محتوا است. اگر فردی هستید که از انسداد نویسنده رنج می‌برد، این ابزار عالی است.

هزینه ابزارهای هوش مصنوعی HubSpot بسته به کاربر متفاوت است. قبل از استفاده از این ابزارها باید قیمت سفارشی را درخواست کنید.

مزایا :

  • برای اهداف ایده پردازی محتوا عالی است
  • انتخاب خوبی برای بازاریابان دیجیتال
  • نسخه آزمایشی رایگان در دسترس است

معایب

  • فقط یکپارچه‌سازی با سایر ابزارها، خدمات HubSpot را ارائه می‌دهد
  • عدم شفافیت در مورد قیمت‌گذاری

ChatGPT: بهترین برای ایده‌پردازی و تولید محتوا

ChatGPT یکی از محبوب‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی در سراسر جهان است. می‌توانید از آن برای انجام کل مکالمات استفاده کنید یا از آن به عنوان ابزار ایده پردازی محتوا استفاده کنید. با این حال، ویژگی‌های زیادی نیز دارد که اکثر کاربران از آن بی اطلاع هستند. با پرامپت‌های مناسب، می‌تواند آهنگ‌های صوتی بسازد و لوگو تولید کند.

استفاده از ChatGPT رایگان است، اما این نسخه اولیه بسیار محدود است. ChatGPT Plus یک نسخه پیشرفته است که هزینه دسترسی آن 20 دلار در ماه است.

مزایا :

  • استفاده بسیار آسان
  • یکی از همه‌کاره‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی در بازار
  • انتخاب خوبی برای اتوماسیون

معایب

  • نسخه رایگان بسیار محدود است
  • متن تولید شده می‌تواند غیر قابل اعتماد باشد
  • گاهی اوقات با درک زبان طبیعی مشکل دارد

زیگپ : بهترین دستیار هوش مصنوعی ایرانی

برای دسترسی کاربران ایرانی به هوش مصنوعی و استفاده از امکانات متنوع آن، اپلیکیشن زیگپ راه‌اندازی شد. زیگپ یک دستیار هوش مصنوعی است که می‌تواند به عنوان یک راهنما، همه‌جا و همیشه همراه شما باشد.

با استفاده از زیگپ می‌توان آموخت، سرگرم شد، محتوای جدی تولید کرد و در زمینه کار و امور روزمره از آن کمک گرفت. زیگپ با اتصال به موتور هوش مصنوعی ChatGPT  در حال حاضر و سایر دستیارهای هوش مصنوعی در آینده نزدیک، می‌خواهد تجربه‌ای آسان و خوشایند از هم‌زیستی با هوش مصنوعی را برای کاربران ایرانی فراهم کند.

دستیار هوش مصنوعی ایرانی Zigap با پشتیبانی همزمان از زبان‌های انگلیسی و فارسی، به کاربران در تولید انواع محتوا، یادگیری و آموزش، حل مسائل و رفع اشکالات کمک می‌کند.

ویژگی‌های اصلی زیگپ

  • اتصال به پیشرفته‌ترین موتورهای هوش مصنوعی نظیر ChatGPT
  • وجود اپلیکیشن موبایل برای دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر
  • پشتیبانی از زبان‌های فارسی و انگلیسی
  • دستیار صوتی

منبع : getblend

نظرت رو برامون بنویس

برنامه هوش مصنوعی

دستیار صوتی هوشمند

دانلود زیگپ