ایجاد یک تاثیر اولیه عالی در ساخت برند بسیار مهم است. یک کارت ویزیت با طراحی خوب که شامل لوگوی برند شما، رنگها، فونتها و جزئیات باشد، به تحت تاثیر قرار دادن مشتریان احتمالی شما کمک میکند.
این روزها به لطف ظهور هوش مصنوعی زاینده (مولد)، ساختن هویت برند و رشد کسبوکار شما هرگز آسانتر نبوده است.
با کمک گرفتن از هوش مصنوعی میتوان ترجمه کرد، تصویر ساخت، دکوراسیون داخلی طراحی کرد و البته یک کارت ویزیت بسیار خوب برای خود ساخت.
در این مطلب میخواهیم بهترین ابزار برای ساخت کارت ویزیت با هوش مصنوعی را به شما معرفی کنیم.
ساخت کارت ویزیت با هوش مصنوعی
بهترین ابزار موجود برای ساخت کارت ویزیت با هوش مصنوعی، ابزار Design.ai است.
Designs.ai یک پلتفرم آنلاین است که از فناوری هوش مصنوعی اختصاصی استفاده میکند تا طراحی را برای همه قابل دسترس کند. این بدان معناست که حتی بدون تجربه طراحی، میتوانید با کمک رابط کاربر پسند این سایت و ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی، نمونه کارهای بازاریابی خیرهکنندهای را در کمتر از ۲ دقیقه ایجاد کنید.
ابزارهای ضروری این هوش مصنوعی به شما کمک میکنند تا گرافیکهای خیرهکننده، ویدیوهای قانعکننده، لوگوهای شخصیسازیشده، و مدلهای هوشمند ایجاد کنید.
علاوه بر این، ویژگی همکاری آسان Designs.ai به شما این امکان را میدهد که از همتیمیهای خود دعوت کنید تا روی پروژههای شما کار کنند، در حالی که عملکرد یکپارچهسازی آن به شما امکان میدهد داراییهای برند خود را ذخیره و از آنها در کارهای خلاقانه مختلف خود استفاده کنید.
چگونه با Design.ai کارت ویزیت طراحی کنیم؟
هویت برند خود را به راحتی در کارت ویزیت خود قرار دهید. برای ایجاد یک کارت ویزیت تاثیرگذار، لازم نیست حرفهای باشید. ویرایشگر هوشمند کاربر پسند این ابزار طراحی را آسان میکند، فقط کافی است آن را بکشید و رها کنید تا قالبی را که متناسب با نیاز شما باشد سفارشی شود.
مراحل طراحی کارت ویزیت با هوش مصنوعی Design.ai به این شکل است:
- وارد Design.ai شوید
Designmaker را در دستگاههای خود باز کنید، سپس برای شروع به کار با ایمیل خود وارد شوید یا به صورت رایگان ثبتنام کنید. برای شروع طراحی، «کارت ویزیت» را جستجو کنید.
- قالب کارت ویزیت مورد نظرتان را انتخاب کنید
از بین هزاران قالب کارت آماده در سبکها و تمهای مختلف که با هوش مصنوعی طراحی شدهاند، انتخاب کنید.
- کارت ویزیت خود را سفارشیسازی کنید
لوگو، رنگها و سایر عناصر برندسازی که نشاندهنده برند شما هستند را اضافه کنید. با طراحی کارت ویزیت خود بازی کنید، فونتها، طرحبندیها و عناصر طراحی مختلف موجود در Designs.ai را امتحان کنید.
- طرح را دانلود کنید و به اشتراک بگذارید
کارت خود را در فایلهای با قالبهای PDF، JPG یا PNG دانلود کنید. یا میتوانید آن را به صورت آنلاین از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید. شما همیشه میتوانید طرح را در هر زمان ویرایش کنید.
نکات و ترفندهای طراحی کارت ویزیت با هوش مصنوعی
ما میدانیم که تصویر برند چقدر برای کسبوکار شما مهم است. سازنده کارت ویزیت رایگان Designs.ai، به شما کمک میکند تا یک کارت چشمگیر ایجاد کنید که بتواند واقعا نماینده شما و کسبوکار شما باشد. اما چند نکته و ترفند برای شروع شما وجود دارد!
رنگها
- کارت خود را ساده نگه دارید تا از شلوغی و سردرگمی جلوگیری کنید.
- رنگهای زنده حس تازگی و هیجان را به ارمغان میآورند. اما رنگهای زیاد میتواند حواستان را پرت کند.
- رنگهای سرد و خنثی اغلب با اعتماد، قابلیت اطمینان و حرفهای بودن همراه هستند.
فونتها
- اگر از فونت خاصی برای مطالب بازاریابی خود استفاده کردهاید، آن را به کارت خود اضافه کنید.
- فونتهایی را انتخاب کنید که شخصیت برند شما را بیشتر نشان دهد. ابزار Font Pairer را امتحان کنید!
- اگر یک برنامهریز عروسی هستید، یک فونت زیبا را امتحان کنید. یا اگر نویسنده هستید از فونت ماشینتحریری استفاده کنید.
اطلاعات
- در کارت، حتی کم هم زیاد محسوب میشود! فقط اطلاعات کلیدی مانند نام، عنوان شغلی و اطلاعات تماس خود را وارد کنید.
- یک شعار کوتاه و بهیادماندنی برای برند اضافه کنید تا تاثیری قوی داشته باشید.
- فراموش نکنید که قبل از ارسال آن برای چاپ، چند بررسی لحظه آخری روی طرح خود انجام دهید.
سوالات متداول درباره هوش مصنوعی ساخت کارت ویزیت
- روی کارت باید چه چیزهایی نوشته شود؟
در آن فضای کوچک موجود، یک کارت ویزیت موثر باید شامل موارد زیر باشد:
- نام و عنوان شغلی شما
- لوگوی برند و نام شرکت
- شعار خاطره انگیز
- وبسایت شرکت
- جزئیات تماس، مانند آدرس ایمیل، شماره تلفن و حسابهای رسانههای اجتماعی
لوگو جوهره برند شماست. برای ایجاد اعتماد، پیوند نام خود با لوگوی برند بسیار مهم است.
- سایز استاندارد کارت ویزیت چیست؟
اندازه استاندارد کارت ویزیت 2*3.5 است که بهترین اندازه و شکل برای قرار گرفتن در یک جیب یا کیف پول است. با این حال، داشتن اندازه و شکل متفاوت میتواند به شما کمک کند که متمایز باشید.
- آیا وجود طرحها و عکسها روی کارت ویزیت به فروش بیشتر کمک میکند؟
نه، این درست نیست. کارت ویزیت یک کارت کاغذی کوچک و چاپ شده با فضای محدود است. داشتن گرافیک و تصاویر علاوه بر لوگو و پس زمینه میتواند کارت را نابود کند. بینظمی بیش از حد بصری میتواند تصور منفی از غیرحرفهای بودن و آشفتگی ایجاد کند.
- آیا باید اطلاعات محصول را روی کارت ویزیت هوش مصنوعی چاپ کرد؟
خیر، یک کارت موثر باید فقط حاوی مهمترین پیام و اطلاعات تماس باشد. اضافهبار اطلاعات میتواند باعث سردرگمی و مشکل در خواندن شود. میتوانید یک شعار کوتاه و بهیادماندنی برای نشان دادن هویت و موقعیت برند خود اضافه کنید. اگر اطلاعات محصول برای دستیابی به مشتریان احتمالی شما ضروری است، میتوانید آنها را در پشت کارت ویزیت خود قرار دهید تا از درهم ریختگی بصری جلوگیری کنید.
منبع: گردآوری توسط تیم محتوای زیگپ